La promoció es fa en quatre autobusos de Lleida, Tarragona i Girona, i en 35 de Barcelona, per arribar al públic de tot Catalunya. També s’ha iniciat una col·laboració dins el programa ‘Cafeïna’ de Lleida TV.
Els autobusos urbans de les quatre capitals de província catalanes ja llueixen la imatge de ‘Passa’t al #forastering. Al Segrià, qualitat de vida’, la campanya de promoció i turisme del Consell Comarcal del Segrià que posa en valor la comarca i la seva gent.
Al llarg de tot aquest mes de juny, la promoció es fa als autobusos urbans de les quatre capitals catalanes per arribar a públic de tot Catalunya. Són, concretament, 4 busos a la ciutat de Lleida (a les línies 2, 3, 4 i 7), 4 busos a Tarragona i a Girona, i 35 a Barcelona.
També cal remarcar que, dins d’aquesta mateixa campanya, fa uns dies es va iniciar una col·laboració amb Lleida TV mitjançant una nova secció #Forastering al programa ‘Cafeïna’ on els protagonistes de la campanya expliquen la seva història i per què van triar algun municipi del Segrià per viure-hi. Aquesta col·laboració es prolongarà durant dos mesos cada dissabte a les 22:30 hores, fins a meitat de juliol.
Cal recordar que les nou persones protagonistes de la campanya són nou veïns i veïnes nascuts fora del Segrià que expliquen que han decidit venir a viure a la comarca per la qualitat de vida que els ofereix, ja sigui per la tranquil·litat, els productes agroalimentaris de proximitat, els atractius paisatgístics i patrimonials, la situació geogràfica o les oportunitats laborals. En concret, els ‘forastering’ de la campanya viuen actualment a Alfés, Alcoletge, Torres de Segre, Almatret, Alfarràs, Almenar, Lleida, Vilanova de Segrià i Montoliu de Lleida.
La campanya està impulsada per l’àrea de Promoció Econòmica i Turisme del Consell i té el suport del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM).